Ne diversificam portofoliul profit din marijuana

Shopify (NYSE: SHOP) este o platformă de comerț electronic bazată pe cloud, destinată întreprinderilor mici și mijlocii din întreaga lume. Într-o lume dominată de Amazon, Shopify a găsit o nișă prin care le dă întreprinderilor mici o alternativa la platforma Amazon, care nu e deloc prietenoasa cu ei.

E adevarat ca poți găsi aproape orice pe Amazon, dar pentru companiile mici ce fac afaceri pe platforma lor, e din ce in ce mai greu sa aiba clienti.

Daca vrei sa cumperi ceva de pe Amazon, esti directionat spre produsele pe care vor ei sa le cumperi.

In prima categorie ne arata produsele sponsorizate. Cel care-l plătește cel mai bine pe Amazon stă în față și în centru. In următoarele rânduri, la multe produse vei gasi versiuni fabricate de Amazon prin diferite brand-uri private. Dacă nu cumperi de la cei care plătesc pentru reclamă, atunci Amazon vrea să cumperi propria sa versiune a produsului.

Cum pot întreprinderile mici să concureze cu asta? Singure e cam greu.

Dar platforma Shopify îi ajută să ajungă direct în fața clienților și există mai multe motive pentru care un client să vrea sa cumpere direct de la o companie decât prin Amazon. Ar putea fi pentru puncte de recompensă, produse exclusive, oferte speciale, serviciu mai bun de relatii cu clienti, sau prospețime / calitate.

Cannabis-ul se poate cumpăra „cu amănuntul”

E o chestiune de timp până ce Amazon se va implica în afacerea CBD și cannabis.

Canabidolul, sau CBD e al doilea ingredient activ cel mai frecvent întâlnit în planta de cannabis. Multor pacienți, canabidiolul le-a ușurat durerea cronică a spatelui sau neuropatia cum nici un alt medicament prescris nu a făcut-o. Tocmai datorită beneficiilor sale medicale s-a creat o piață internațională în mare măsură nereglementată unde găsim o mare diversitate de produse CBD, unele bune, altele mai puțin bune.

În prezent, exista produse CBD de o calitate excelenta, dar și produse teribile, fără valoare. Dacă asemenea produse au o finanțare puternică, și-ar putea cumpăra cu ușurință drumul către partea de sus a paginii Amazon. Și Amazon ar putea sa-ti ofere un produs din categoria Amazon private sau exclusive, care le oferă lor cele mai mari marje de profit, chiar daca nu va fi cel mai eficient produs CBD.

Vestea bună este că Shopify se implica în piața CBD din SUA. Ei au anunțat o nouă functionalitate pe platforma sa pentru a ajuta companiile mici din USA să vândă produse din cânepă și CBD din cânepă atât online cât și în locații de vânzare cu amănuntul.

Vicepreședintele Shopify, Loren Padelford, a declarat:

„Nu noi intrăm în afacerea CBD, ci CBD-ul intră în afacerea de vânzare cu amănuntul.”

Ceva ce se intampla deja.

Companii precum Canopy Growth, Hexo și Aurora Cannabis împreună cu guvernele provinciale din Ontario și Columbia Britanică folosesc deja punctele de vânzare Shopify pentru vânzările online de canabis recreativ în Canada.

Asadar, Shopify are avantajul celui care a mutat primul atât în ​​CBD, cât și în canabisul de agrement. Deasemenea compania are capacitatea de a atrage întreprinderi mici și mijlocii – categorie in care sunt probabil 99% din companiile de canabis.

De aceea, e timpul să diversificăm expunerea noastră în spațiul canabisului adăugând Shopify la portofoliul nostru.

Shopify se tranzacționează în prezent la aproximativ $315.


Actiune

Cumpără acțiuni Shopify (NYSE: SHOP) la orice preț sub $325 pe acțiune.


O zi buna,

Bogdan